voi mur angst.

ei oo oikeestaa huvittanu kirjottaa. :DD
ei sillee, ei mulla kai mitään kirjotettavaakaan ikinä olis.

Vuodatuskaveri on aina ollu sekopää sillon kun ois huvittanu kirjottaa. O_________o mur.

Ja nyt en enää muista mitä kaikkee mun on pitäny kirjottaa tänne tässätässä. hups.


Mutjoo. Nyt on taas vaihteeks aika alkaa miettiin, et mitä mä oon tän jakson aikana tehny? En ainakaan läksyjä, näköjään angst murr. Ja taas mietin et ois kannattanu, ja et ens jaksossa teen läksyt ja luen juttuja jo jakson aikana enkä jätä joka juttua viimeseen iltaan.. Miten oon aina kuitenkin onnistunu oleen tekemättä noin? :DD

Oikeestaan huomenna alkaa siis koeviikkojoo. Periaatteessa tykkään niistä, pääsee aikasin kotiin ( tai ainakin pois koulusta.. ) eikä tuu mitn läksyjä, pari päivää on kokonaan vapaata ja silleee. mut ör. Tää jakso ei ollu mitään kivointa..
Uskonto, ruotsi, historia.. en osaa. :| bilsaakin ois pakko lukee, matikka on taas se joka pelastaa. ees joku mitä aika varmasti osaan :D

Whhiii. kiinnostaa.

Nyt taas väsyttäis, kaameeeee univelka. :| voisin mennä tekeen jotain jännääää ->

( peeäs, tykkään elastisen uudesta seedeestä nam. )