jau. ANTEEKS  en oo jaksanukerennymuistanuviittiny kirjottaa.. AUTS. mutjoo, ei kai sillä niin väliä.

Provinssi oli ja meni, lyhyesti sanottuna PARASTA. <3
Työporukka oli mahtavaa, työ oli kivaa, bändit oli kivoja, uudet kesäkaverit oli kivoja.. oivoi. Muutama kuva sieltä ->
680212.jpg
Olipa ISOOO teltta ! oinam.

680215.jpg
ritunam.<3 you see, ei kaikki oo crew.. <;

680222.jpg
Don Johnsson Big Band. <3 kuvanlaatu... -.-
680224.jpg
PMMP<3 jälleen, kuvasta saa melkein selvää :'D
680219.jpg
tt-ruokailun työntekijät, ens vuonna uudestaan.. <;

Siinäpä niin. Joo. Mietin tässä, että elämä provinssin jälkeen.. Onko sitä?
No kyllä on. Ainakin keskiviikko todisti sen. :D Olin siis Tampereella, tapaamassa ekaa kertaa yhtä netistä tuttua kaveriatuttuaystäväänam<3 OLIKIVAA. murmur, 6 tuntia meni nopeesti. :s Mutta, kyllä me nähään vielä, tässä on onneks kesää aikaa..
Voivitsi. vois melkee sanoo, että ois olemassa kohtalo. Mut en mä tiiä. Tai sit vaan ihan tosikivakivakiva sattuma. :D En mä tahallani oo tehny samanlaista meseosotetta kun joku muu..
ooh. Saatan olla selkee, mutta ei voi mitään. Selitän asioita itelleni, jos siitä joku tajua niin ggr. :D

Mutjoo. Eilen oli hassu päivä. Olin ihan diudiudiduidudiudiudiuu.. : DD
Kaikki oli ihan tosi jees, ja sitten kaikki menee periaatteessa vieläkin paremmin, toisaalta huonommin. :D
hur. Voisin selittää tähän jonkun 4500 sanan mittasen selostuksen eräästä ihmisestä ja musta, sillei meistä. Mutta taidan lyhentää sitä vähän.
Meillä siis on ollu jotain juttua, ainakin niin mä oon ollu ajatellu.. Siitä on kohta vuosi, kun viimeks oon miettiny, että tästä tulis ihan oikeesti jotain.. :D Kun tällänen takertuja oon, niin on kestäny oikeesti tosi kauan päästä yli siitä, koska meistä ei sitten loppujen lopuks tullukaan oikeestaan mitään.  Mut sit tässä vähän ennen kesää ja nyt lomalla, on alkanu tuntua, että kaikki ois samallailla kun sillon ennen.. Ja mä luulin, että se on just se kenet halusinkin, niin oon ollu melkee kympillä mukana kokoajan. :D  Kuitenkin, kun ei siitä sit periaatteessa oo taas edenny mitään, niin oon antanu sen vaan olla, että joo se on iha jees, mutta katotaan nyt vielä..
Niin. Nii eilen, kun olin edelleen iha fiiliksissä keskiviikosta, niin se tulee ja kysyy, että jos menisin niille juhannusta viettään.. ARGH ! Jos se ois kysyny samantyylistä vaikka tossa muutama viikko sitten, niin oisin ollu ihan <3_____<3 , mut ör. Nyt, kun oon nähny sen toisen ihmisen oikeesti irl, niin äää. En mä tiedä enää mitä mä haluan. ÄRg.      I'M SO CONFUSED. moi.
 ( Nyt on ihanan teiniangstaaja-olo.. :''D )

hur. Mut, nyt on hei juhannus. <: Nään pitkästä aikaa Idaa, taidan hillua Lindan och Idan kans. Kivaa. Täytyy kattoo sit, mitä me keksitään.. mutta jotain kivaa, tietty. :D

Mutjoo. PARASTA JUHANNUSTA KAIKILLE  ! <3

( auts. mun kuva päivässä on tainnu vähän jäädä.. Mutta oikeesti, mistä voi ottaa kuvan, jos koko päivän aikana ei tee ehkä muutakun siivoo, syö ja mesettää...? :'''D )