( kyllä oikeesti saat, jos oot kiva. :----DD )

Kohta tapan jonkun jos netti ei kotona toimi.

MURMUR.

mutjoo. atkluokka pelastaa, once again? Okei toisaalta, sitä kyl on tottunu jo oleen ilman nettiä.. Kohta 2 viikkoo menny jo. hah.

Diudiu.. Toi mitä viimeks kirjotin.. Niinjoo. Enää ei voi angstata, en tiedä miks. :D Periaatteessa ei oo sillee muuttunu mikään, mut silti, ei mua huvita olla angst.  Ei periaatteessa oo sillai syytä.. Vaikka en tiiäkkään mistään mitään, niin en jaksa välittää. :---D

HUOMENNA ALKAA HEI LOMA.
Jee.

Meen varmaankin Ritun kans Tampereelle, jee . <<: Illalla pilaan sen hiukset ! HAHAHAHAHA.. 8) okei en mä pilaa. kunhan vaan leikkelen. kai. :--D Launtaina ehkä jotain, sunnuntaina ekat sarjapelit, hui. jännää. Maanantaista torstaihin ehkä jumitan. Perjantaina tervetuloa :'D kaikki kivat siis vaan.

Huihui. Oon aika jumi nyt. Ajatukset jumittaa ja kaikki jumittaa.. mutjoo. kai sitä on pakko jotain kirjottaa :D

Kaverin blogi pisti jotenkin miettimään..

"kun mietin tätä hetkeä, huomaan silti ympärilläni olevan hienoja tyyppejä. Viime kesän aikana ehti miettiä monia asioita, kuten myös tämän syksyn aikana. Luulen nyt tietäväni, keiden haluan pysyvän elämässäni myöhemminkin."

Kun tarkemmin miettii, niin toi on niin totta munkin kohdalla. Vaikka varsinkin viime aikoina, ehkä parin viikon ajan on ollut jotenkin "vaikeaa" tai jotain? En tykkää sanoa noin, mutta en keksi miten sen sanois muutenkaan.. En oo sillai paljoo miettiny muutakun muutamaa tyyppiä ja jotain ihme ihmissuhdekiemuroita, niin nyt kun "pahin vaihe" on ohi, niin tuntuu, että tää on ainakin joitain ihmisiä ennemminkin lähentänyt.. Kaikessa pahassa on jotain hyvääkin, right..? :'D Ja joo. En mä tiedä.
Aina ei tietystikään voi olla täydellisissä väleissä kaikkien kans, mutta silti ei mulla mitään traagisia erimielisyyksiä oo kenenkään kans.. Ja en mä ees muista koska mulla ois oikeesti ollu näin paljon näin kivoja ihmisiä ympärillä.. kiitos teille. <: 
Kun unohtaa kaiken turhan angstin, niin vaik oonkin laiska, tyhmä ja saamaton, niin silti mulla menee aika suhteellisen hyvin. :DD Tai niin mä ainakin luulen.

soi päässä:

silmät kii
selkä toisen selkää vasten
tuntea voi toisenkin katseen
kaksin voimme nähdä kaiken
mitä yksin ei nähdä voi
kukaan yksin ei nähdä voi.