np. Elastinen ft. Illi- Tila Haltuun

jjauu

krijotanpa, kun ei oo muutakaan tekemistä.
Hypäri yksin, eikä mitään tekemistä.. Pihalla on kylmä, en viittis palelluttaa itteeni ja sillee murmur

Okei joo. Ois ehkä voinu mennä tekee ylimäärästä matikkaa..? ehkä ois iha jees, en tajua noista viimesistä kappaleista mitään. okei tajuan, mutten ihan niin hyvin kun vois :'D

whihiii mut joo. ihansama. enpä menny. hah.


joo tylsääää. O______________________o ehkä mä sittenkin lähen jonnekkinnnn. tai jotain.

Ja joku uhkas että meillä ei välttämättä ois liikuntaaa. ;o okei tykkäisin jos ei ois, ei nyt sillee jaksais jumittaa mitään futsalia :o mutjoo. kai meillä se tunti siltikin on. :DD käsittääkseni

hhrr en tajua, oon käsittääkseni nukkunu ihan tarpeeks ja paljon ja hyvin, mut oon silti kokoajan sillei tyhmästi yliväsyny.. :D nauramista ja tyhmiä juttuja, aijaiij. Oon huonoo seuraa tälläsessä mielentilassa. muhahha. :D

kun mietin noita, et mistä mun piti kirjottaa joskus, niin yks aihe oli kuolema. yhen tytön itsemurha, tutun nuoren miehen kolari, yhden saunaan sammuminen, sit jokelan hulluäijä.. pistää sillee miettiin. Mut, nyt oon liian energisellä tuulella et viittisin kirjottaa mitään henkevämpää. hhaha.

örrörr. tunnin päästä alkais tunti.
hhmmn... vois lähtee jonnekkin. ei jaksa olla täällä mmoiii . (8