aaw.

Tämä päivä tuntui pitkältä. Tai no tuntuu edelleenkin.


Koko päivä about jumittaessa.

 Eilen tosiaan jäi toi äikän lukeminen aika vähiin ( lue : en lukenut ollenkaan )
Heräsin 06.07. En muista koska oisin viimeks heränny noin aikasin.
Muttaniin, heräsin, koska ajattelin lukea sitten aamun. Ja niin luinkin. Keitin myös itselleni aamukahvit ja söin aamupalaa, kaksi asiaa jota en oikeastaan ikinä tee.Hullua !

Hassua, että toi tapahtu oikeesti tänään.. Ihan kun siitä ois monta päivää aikaa. hui.

Oli jännää.  Äikänkoe meni itseasiassa aika hyvin, ainakin niin mä luulin. Okei pari tehtävää heitin ihan päästä, mutta ehkä sekin menee läpi.. en mä tiedä.

Yhestä melkein kolmeen pelattiin sit säbää liikuntapäivän takia. <: Oli kivaa, vaikka ei ollutkaan koko kenttää eikä laitoja, mut joo. Ehkä en osannut, mutta ei haittaa mua. :----------D

Mut nyt, on KOEVIIKKO LOPPU ! <3

Ainoo vaan, että asian tiimoilta ois voinut haluta tehdä jotain.. O_____________o
Missä kaikki bileet?  ):
Okei tuolla jossain, mutta mä en ole kutsulistalla. kiitti teille beibet.

Oon todellakin vain jumittanut koko päivän.. ANGST.
Huominenkin menee ehkä jumittaessa, ei mua oo minnekään pyydetty, enkä mä minnekkään tunge ellei mua pyydetä. angst?

jooo. oon tyhmä ja rasittava

ja pää on kipee